keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Tyttöpari

Minä ja parini ollaan oltu ainoa tyttöpari tähän päivään asti, ja olin tyytyväinen siihen, koska olin ainut tyttö joka tuli poikien puolelta, sellainen "outo lisä". Niinsanottu ekstrajuttu, yllätys. Se oli ihan kivaa. Olin erilainen kuin muut tytöt ;D

Nyt sitten pari päivää sitten yhdeltä pojalta meni iskias-hermo tai mitä sitten tekikään. Mutta tällä pojalla oli kaksi tyttöä. No tietenkään kukaan ei huolinut enää toista tyttöä, joten pojan parit ovatkin nyt sitten myös tyttöpari. Ketuttaa ihan hirveästi, koska tyttöpari on ensimmäinen meidän jonossa, joten minä ja parini saadaan vähemmän huomiota. Mutta minkäs sille voi. Paitsi että se saakelin poika paranee ja tulee tanssimaan.

Mutta kun kerroin asian parilleni (joka on ihana ja antaa minun olla tyttö melkein joka tanssissa) hän sanoi, että me olemme ainakin nätimpi tyttöpari kuin he. Ainakin meidän pukumme ovat paljon huomiotaherättävämmät ja hienommat ja me olemme kauniimpi pari. Täytyykin muistaa kiittää häntä ;)

Toki tässä kohtaa haluaisin sanoa, että TAHTOISIN vieläkin sen poikaparin ja jos saisin ottaa uudestaan sen ajan ennen wanhojentanssien alkua, syöksyisisin HETI jätkien kimppuun ja VAATISIN jotakin heistä parikseni, että sillälailla.

Tack och hej!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti